HTML

3 hét beszámolója

Egy valakinek szól csak, semmi extra, a papa nélküli hétköznapokról és arról, hogy mennyire hiányzik ô nekünk és alig várjuk, hogy láûssk egymást és együtt folytassuk a kalandokat.

Friss topikok

  • Breki5678: Szia TubiMubi, itt vagyok a szállodai szobámban és netezgetek. Már kezdem unni a magányt. Délután... (2011.04.16. 04:35) péntek délután
  • Breki5678: Szia MAmóca, tartsál ki, már nem sok van hátra. Már a papa is nagyon magányos itt. A kaját már úg... (2011.04.13. 01:48) fáradtság
  • Breki5678: Szia Mama, semmi baj, előbb utóbb át kell ezen esnie. Mostmeg a papa sincsen. Hát nemcsodálom hog... (2011.04.12. 05:08) Saci és a gonoszok
  • Breki5678: Szia Mamóca, a mai napon reggel voltak csoportfoglalkozások, utána személyes értékelés. Ez most a... (2011.04.08. 05:12) csütörtök-semmi különös
  • Breki5678: Szia Mamóca, most keltem fel. Voltam futni. Reggelire yoghurt. Nem híztam még szerintem. :-) A te... (2011.04.07. 14:12) Attila parti

Linkblog

Archívum

jó reggelt hétfô!

2011.04.04. 11:39 pimpik

 Szia Drága Papa!

 

Nagy örömmel olvastam a kommentedet a suliról, nagyon jó, hogy tetszik egyelôre és meg vagy elégedve. Apudnak is részletesen beszámoltam telefonon, teljesen odavolt a vívástól. És elküldtem neki is a nyergesi fotókat.

A reggelünk gyönyörûen és nyugalmasan zajlott, lehet, hogy hatásos volt a tegnap este.

Aja átaludta az egész reggeli készülôdést...

Simi 6.45kor kelt, rögtön lejöttünk, öltözés, tejci, kávé, sacit 7.30kor keltettem, még fogmosásra is jutott idô és szépen 8kor elindultunk mindhárman az oviba.

Gyorsak voltunk az oviban is, simi kapott egy májkrémes kenyeret, hazahoztuk az ágynemüt, amit pénteken nem tudtunk hazahozni.

Ajával láttuk egymást szemben a hûvösvölgyin, ôrült dugó volt neki befelé 9kor.

Ma otthon fôz apunak, holnap reggel megy ki a dunára és holnap este jön megint, amikor én színházba megyek hanna katival. Pesti szinház, mikve, állítólag nagyon jó darab lesz, valami régi zsidó nôi fürdôrôl szól.

Ma 3ra jön mónika, én a szokásos módon 3kor megyek edzeni, majd saciért, majd úszni.

Holnap venném meg attilának a tollat, meddig menjek el árban? Ha túl drága, lehet, hogy veszek más márkát. Mit szólsz? Allee-en, vagy  mamutban biztos lesz.

Holnap meg a mei mei és lukáccsal talizom a szent istván parkban, 2.30kor.

Próbálom magam jól elfoglalni. Jó volt ám, hogy itt volt anyu a 7végén, nem vagyok tökre fáradt.

Szerinte da héten melyik nap menjek be áronhoz? Akkor viszem be brigihez a számkákat is, amiket adtál.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://brekicsaladnapjaibrekinelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr62798357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Breki5678 2011.04.04. 13:59:15

Nemrég kelltem. Voltam futni. utána reggeli. Ma már 5ig aludtam. Az nem rossz. mindjárt megyek tusolni, aztán öltözés és fél óra múlva kezdődik a mai napi penzum. Japánok nagyon cukik, de baszki kurvára nem beszélnek angolul. ennyi.

ma nem tudom mikor beszélünk, majd jelentkezem
ppp
süti beállítások módosítása