HTML

3 hét beszámolója

Egy valakinek szól csak, semmi extra, a papa nélküli hétköznapokról és arról, hogy mennyire hiányzik ô nekünk és alig várjuk, hogy láûssk egymást és együtt folytassuk a kalandokat.

Friss topikok

  • Breki5678: Szia TubiMubi, itt vagyok a szállodai szobámban és netezgetek. Már kezdem unni a magányt. Délután... (2011.04.16. 04:35) péntek délután
  • Breki5678: Szia MAmóca, tartsál ki, már nem sok van hátra. Már a papa is nagyon magányos itt. A kaját már úg... (2011.04.13. 01:48) fáradtság
  • Breki5678: Szia Mama, semmi baj, előbb utóbb át kell ezen esnie. Mostmeg a papa sincsen. Hát nemcsodálom hog... (2011.04.12. 05:08) Saci és a gonoszok
  • Breki5678: Szia Mamóca, a mai napon reggel voltak csoportfoglalkozások, utána személyes értékelés. Ez most a... (2011.04.08. 05:12) csütörtök-semmi különös
  • Breki5678: Szia Mamóca, most keltem fel. Voltam futni. Reggelire yoghurt. Nem híztam még szerintem. :-) A te... (2011.04.07. 14:12) Attila parti

Linkblog

Archívum

Saci és a gonoszok

2011.04.11. 22:04 pimpik

 Szia Papa!

Képzeld, simi már altatja magát, mi meg sacival együtt  a karikásban. Ô annapetit nézeget én neked írok. Az apropó most az, hogy kis sacink rájött sajnos, hogy fél a gonosztól.

Azt hiszem nagyon jól tettük, hogy eddig kisebb korában nem nézett hófehérke és társai mesét. Ennek köszönhetô, hogy soha nem félt egyedül és a sötétben.

Többen mondogatták nekem, hogy kéne klasszikus meséket is néznie meg olvasni, ezért is volt az a kék könyv kísérletem, aibôl te is olvastál sorban.

A lolánál pár hete meglátta a hófehérkét dvd-n és nyúzott, hogy mikor kaphatja ô is meg. Na ma megkapta, krisztina féle 500 Ft-os.

Hát nem vagyok benne biztos, hogy jó ötlet volt. Amikor meglátja a gonosz mostohát, tök beparázik, nem mondja ki, de látom rajta...

Most meg a simon altatásnál, amikor megint feltünt a gonos benne, higadtan azt mondta, mama ezt inkább én nem nézem. Én olyan hófehérkét szeretnék, amiben nincsen gonosz...

Feljöttünk szépen együtt, megbeszéltük, hogy ô átmegy a karikásba olvasgatni, amíg én a simit fektetem. Eddig mindig csak attól félt, hogy ha lent marad egyedül, te pont megjössz és attól ô megijed. Fel se merült benne, hogy jöhet bárki más is.

Na a hófehérkének köszönhetôen (törpék hazajönnek és nem tudják ki jöhettet hozzájuk, biztos sárkány, vagy más gonosz és összeszarják magukat a hófehérkétôl) ez is megváltozott ma este. A drágám tök tartotta magát, de ott álldogált az ajtónk elött, és a résen kérdezte, hogy de ugye nem kell félni a karikásban, nem jöhet senki idegen????

Most szépen együtt olvasgatunk és ma este összebújunk. Most nyugodt.

Biztos, kiborulsz ezektôl az eseményektôl, de én jót akartam, úgy gondoltam, hogy lassan 5 éves, nézhet klaszikus meséket is, nem csak mindig vidámakat. De most valahogy megváltozott a véleményem, és azt hiszem nem foglalkozom  a tudósokkal, hogy ilyeneket is kell ismernie a gyereknek. (nem anyutól jött.)

Hófehérkét eldugom, és próbálom vele ezt elfeledtetni, de lehet, hogy nem is kéne elfeledtetni, hogy ne vitrinben éljen, csak beszélgetni róla, hogy ninscenek gonoszak, ez csak egy mese, nem is tudom, mi lenne a jó megoldás.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://brekicsaladnapjaibrekinelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr402818788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Breki5678 2011.04.12. 05:08:03

Szia Mama,

semmi baj, előbb utóbb át kell ezen esnie. Mostmeg a papa sincsen. Hát nemcsodálom hogy tele van a búrája. Már nagyon várom, hogy találkozzunk. Ma már kezd egy kicsit sok lenni. Biztosan fogom sajnálni, ha vége lesz, de már nagyon hiányoztok. Tegnap alig tudtam elaludni.

Ma is futottam, teniszeztem, stb.....

Egyébként minden ok.

ppppppppp
süti beállítások módosítása