HTML

3 hét beszámolója

Egy valakinek szól csak, semmi extra, a papa nélküli hétköznapokról és arról, hogy mennyire hiányzik ô nekünk és alig várjuk, hogy láûssk egymást és együtt folytassuk a kalandokat.

Friss topikok

  • Breki5678: Szia TubiMubi, itt vagyok a szállodai szobámban és netezgetek. Már kezdem unni a magányt. Délután... (2011.04.16. 04:35) péntek délután
  • Breki5678: Szia MAmóca, tartsál ki, már nem sok van hátra. Már a papa is nagyon magányos itt. A kaját már úg... (2011.04.13. 01:48) fáradtság
  • Breki5678: Szia Mama, semmi baj, előbb utóbb át kell ezen esnie. Mostmeg a papa sincsen. Hát nemcsodálom hog... (2011.04.12. 05:08) Saci és a gonoszok
  • Breki5678: Szia Mamóca, a mai napon reggel voltak csoportfoglalkozások, utána személyes értékelés. Ez most a... (2011.04.08. 05:12) csütörtök-semmi különös
  • Breki5678: Szia Mamóca, most keltem fel. Voltam futni. Reggelire yoghurt. Nem híztam még szerintem. :-) A te... (2011.04.07. 14:12) Attila parti

Linkblog

Archívum

hazafelé bécsbôl

2011.04.01. 14:54 pimpik

 Hát itt is vagyok szerelmem. Piszkosul hiányzol. Már most könnyes a szemem, ha rád gondolok, nem gondoltam, hogy ilyen borzasztó lesz, nem gondoltam bele eléggé. 

Csak te nagyon vigyázz magadra.

Az utunk hazafelé nagyon jó volt, sokat hallgattunk zenét, amikor mondtam sacinak, hogy papa biztos unatkozik a gépen, akkor azt mondta szomorúan, hogy neki is kellet volna mennie, hogy ne unatkozz, mert nagyon hiányzik már a papa és nagyon szereti.

Aztán elmentünk ebédelni a náncsiba, az nagyon jó volt, saci magába tömte az összes mézes epremet.

Kitakarítottam az autót, beálltam vele elôre az udvarra.

Most dühítettek fel a sümegiék. megbeszéltem velük, hogy holnap délután megyünk, erre hív a márti, hogy nekik csak 4 után jó, mert templomot takarítanak addig...

Hagyom ôke a frászba, inkáb estére elhívom a bölcsis barátnôket. Na mindegy, majd meglátom, hogy mi lesz!

Aja még itt van, saci a a változatosság kedvéért eperkét néz.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://brekicsaladnapjaibrekinelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr342791294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Breki5678 2011.04.02. 10:54:08

Mama,

ne nézzen sok eperkét a pimpi, papa nem örül neki. Haboskávéval boldogulsz?

puszi

pimpik 2011.04.02. 10:56:30

@Breki5678: Már éreztem, amikor leírtam eperkét, hogy nem fogsz neki örülni, de ha hiszed, ha nem, azóta nem nézett egyáltalán, most is játszik az asztalon és énekel. Habos kv kezd betegeskedni, majd meg kell csinálnom azt az áztatást, majd megmutatod...

Breki5678 2011.04.02. 15:06:02

jójójó. Azért inkább írdle.
A kvfőzőt: forralj vizet egy nagy pohárba és tedd alá. Én soktam beletenni egy kis mosogatószert is. legalább egy fél órát áztasd.

Utána pedig kapcsolld ne gözölőbe, hanem mintha forró vizet akarnál venni. (ugyanúgy kell mint a gőzölést, csak nem a fekete kereket tekered, hanem a csészés gombot is bekapcsolod kapcsolod és utánaa fekete kereket)
ppp
süti beállítások módosítása