HTML

3 hét beszámolója

Egy valakinek szól csak, semmi extra, a papa nélküli hétköznapokról és arról, hogy mennyire hiányzik ô nekünk és alig várjuk, hogy láûssk egymást és együtt folytassuk a kalandokat.

Friss topikok

  • Breki5678: Szia TubiMubi, itt vagyok a szállodai szobámban és netezgetek. Már kezdem unni a magányt. Délután... (2011.04.16. 04:35) péntek délután
  • Breki5678: Szia MAmóca, tartsál ki, már nem sok van hátra. Már a papa is nagyon magányos itt. A kaját már úg... (2011.04.13. 01:48) fáradtság
  • Breki5678: Szia Mama, semmi baj, előbb utóbb át kell ezen esnie. Mostmeg a papa sincsen. Hát nemcsodálom hog... (2011.04.12. 05:08) Saci és a gonoszok
  • Breki5678: Szia Mamóca, a mai napon reggel voltak csoportfoglalkozások, utána személyes értékelés. Ez most a... (2011.04.08. 05:12) csütörtök-semmi különös
  • Breki5678: Szia Mamóca, most keltem fel. Voltam futni. Reggelire yoghurt. Nem híztam még szerintem. :-) A te... (2011.04.07. 14:12) Attila parti

Linkblog

Archívum

vihar

2011.04.04. 21:53 pimpik

 Szia Papa!

 

Hát most elég rosszul érzem magam, mert óriási vihar van kint, mindent visz, félelmetes hangok vannak, ráadásul simi néha köhécsel. Már nagyon várom, hogy reggel legyen!

úszás óta nem történt semmi, csak ezt akartam neked megírni. Szeretlek és hiányzol!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://brekicsaladnapjaibrekinelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr972800265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Breki5678 2011.04.05. 00:23:33

Szia Mama,

most van vége a napnak. Most jön a vacsi, utána pedig ujra foglalkozás lesz 10ig. Azt kell mondanom, hogy nagyon jól érzem magam. régen voltam ennyire inspiratív társaságban. Tényleg. Majd kiderül mi lesz még, de nagyon profin van összerarkva a program. Kurva jól egymásra épülnek a cuccok. szóval frankó. Egyelőre megérte, remélem ilyen lesz a továbbiakban is.

pppppppppppp
süti beállítások módosítása