HTML

3 hét beszámolója

Egy valakinek szól csak, semmi extra, a papa nélküli hétköznapokról és arról, hogy mennyire hiányzik ô nekünk és alig várjuk, hogy láûssk egymást és együtt folytassuk a kalandokat.

Friss topikok

  • Breki5678: Szia TubiMubi, itt vagyok a szállodai szobámban és netezgetek. Már kezdem unni a magányt. Délután... (2011.04.16. 04:35) péntek délután
  • Breki5678: Szia MAmóca, tartsál ki, már nem sok van hátra. Már a papa is nagyon magányos itt. A kaját már úg... (2011.04.13. 01:48) fáradtság
  • Breki5678: Szia Mama, semmi baj, előbb utóbb át kell ezen esnie. Mostmeg a papa sincsen. Hát nemcsodálom hog... (2011.04.12. 05:08) Saci és a gonoszok
  • Breki5678: Szia Mamóca, a mai napon reggel voltak csoportfoglalkozások, utána személyes értékelés. Ez most a... (2011.04.08. 05:12) csütörtök-semmi különös
  • Breki5678: Szia Mamóca, most keltem fel. Voltam futni. Reggelire yoghurt. Nem híztam még szerintem. :-) A te... (2011.04.07. 14:12) Attila parti

Linkblog

Archívum

Attila parti

2011.04.06. 22:57 pimpik

 Szervusz drága Papa!

Elôször is bocsi, hogy letorkolltalak, de nem esett jól, amit mondtál, pedig nagyon rajta voltam, hogy apudék kedvébe járjak...

Mivel is kezdjem az elmaradt órákat? Elôször is azzal, hogy nincsen közvilágítás az egész környéken, iszonyat jó, hogy ma is ide rendeltem aját, így sokkal nyugisabb vagyok. Arról nem is beszélve, hogy most sacus sincs itthon, iszonyat rossz így nélkületek...

Na akkor kezdem az eleján. Tegnap este megvolt a színház, hú, nagyon jó volt a darab, Kati is tök odavolt tôle, kitalálta, hogy a következô évadra ô is fog venni bérletet.

Nem fogod elhinni, de tudod, ki mellett ültem a színházban? A dunáról a száva zoli anyja mellett, nagyot röhögtünk vele ezen. A taxisra kicsit pipás voltam, mert egyrészt már megfigyeltem, hogy rohadt nagy kerülôkkel vitt már többször is bárhova. Itt lakik a környéken, de nem a polgárôr. Most is erzsébet hídon keresztül vitt és a végén ártatlan szemekkel kitett a józsef attila szinháznál és volt pofája elkérni az összes pénzt. Gyalogolhattam egy csomót... Gondoltam is rá, hogy meg fogom mondani a központnak, hogy ezt a csávót többet ne küldjék hozzánk, csak nem jegyeztem a rendszámát.

Színház elött bevágtam egy lattet a mekiben. A színház után már nem történt semmi extra, manók bôven aludtak, anyu odavolt, hogy mennyire tündériek voltak egész este, emôke nénitôl meg teljesen odavolt, meg hallgatózott, hogy hogyan tanulnak és teljesen odavolt. Nagyon vicces volt, hogyaja már olya izgatott volt, hogy neki kell mennie emôke nénihez, hogy akkor elindult, amikor én a színházba, vagyis 6.15kor, hogy odaérjen 6.45re!!!!!

Ma regel kihasználtam, hogy aja ráért délig és elmentem egyedül a mammutba megvenni a tollat, szerintem nagyon tetszett nekik. Reggel aja elment a pékhez, saci megrendelte a perecet, hozott is kettôt. 

A mammutban aktiváltattam a citibankos kártyámat, mert telefonon nem lehetett, mert még a fadrusz telefonszám volt megadva és azon akartak volna visszahívni. Gondolom már láttad is, hogy kipróbáltam vele a vásárlását, azzal fizettem délutána dm-ben. Mûködött!

Errôl jut eszembe: áron hívott, hogy nem felejtette el a dolgot, de még nem indította el a tervezést és ô pénteken elutazik hong kongba egy hétre, de majd keressem a másik grafikust. Na erre kiváncsi vagyok!

Papa! Még nem rendeltem meg a lonely planet-et. Szerinted kell az? Nem elég az, ami van nálad?

A vásárlás után elmentem edzeni, aztán indultunk lapiékhoz. 

Hát lapi nagyon odavolt. Egyrész simontól természetesen, másrészt szerintem tôlem is. Modnta, hogy hú zsuzsika, nagyon pompi vagy és megölelgett. Cica is odavot a ruhámtól. Tudod az artista kockás rakott ruha.

Szerintem azért is odavolt lapi, hogy elvittem hozzá a manókat és láthatta a zsuzsi, meg a barbi szülôk is. Ôk voltak még ott, meg zoziék, gyöngyike. Amikor megérkeztem, direkt szembe parkoltam, hogy ne menjek rá a fûre. Erre mikor már mindent kipakoltam, lapi odajött, hogy inkább álljak át az ô szomszédja elé. Mondtam, hogy direkt a fû miatt álltam oda, de persze visszaálltam, ahogy kérte. Simon hihetetlen volt, rögtön megörült lapinak és simán nélkülem besétáltak együtt. Méda is rohant elénk ki az utcára.

Lapi nagy hevesen mesélte imrének, hogy hogyan vette a balatoni házat és amikor azt mondta, hogy még a balaton is látszik, rám nézett és azt mondta, na jó nem mindig. Én meg erre mondtam, hogy lapi annak a háznak nem is ez a lényege... Erre úgy megörült, hogy megsimogatta a karomat, hogy milyen igazam is van. :-))

Barbarára viszont rászóltam kedvesen és zavarba is jött egy kicsit, meg aggódva nézte attilát. Már észrevettem, hogy a te újj szopásodat egyszerûen minden alkalommal elmeséli mindenkinek és ez most is feldühített. Látták, hogy simi szopja az újját, erre a barbi elmesélte, hogy a breki még egyetemista korában is szopta az újját pl vizsgára készülés közben és teljesen eldeformálódott már az újjad. Az anyja meg teljesen szörnyûlködött. Én meg nevetve mondtam, hogy barbara te ezt állandóan meséled, biztosan neked is van valami rossz szokásod, nem?

Nagyon finom kaják voltak, mire odaértünk, a többiek már ettek. Volt marha pörkölt, arra nagyon büszke volt lapi, nokedli volt hozzá, saci si azt evett, meg simi is. Voltmég rántott hús, savanyúság, meg rengeteg süti, persze a cicuka féle is.

Lapi még tegnap felajánlotta, hogy médáék itt alszanak, saci is nyugodtan maradjon és másnap csinálnak valamit. Én ezt mondtam sacinak, de ragaszkodott hozzá, hogy ô nem alszik ott, hanem menjünk úszni inkább.

Ott persze méda elkiáltotta magát, hogy hadd aludjon gyöngyikénél, erre saci is belelkesült. Számítottam erre, vittem magammal pizsit és társait.

Simon 5 körül kicsit nyûgös lett, el is indultunk haza. Zsuzsi nagyon szimpatikus, sokat beszélgettem vele. Másik titkos hír, amit csak barbi mondott, hogy attila dékánhelyettes is lett gyôrben, vagyis mindennap bent kell lennie, de attila nem akarja mondani, nert szerinte kudarcot fog vallani...

Simi az utcasarkon bealudt és még itthon is aludt a kocsiban.Hívtam lapit, saci már szerepelt médával, naygon jókedvûek voltak. Most este is felhívtam ôket skype-on, nagyon cuki volt, nevetett, hozzábújt gyönygikéhez, tiszta áfonya lekvár volt az arca, egy ágyban alszanak médussal.

Holnap az ortopédus után megyek érte estefelé.

Még egy fontos dolog: Szerintem kezdesz hiányozni siminek. Egyrészt Attila ölében nagyon sokáig nygisan elvolt, szinte kívánkozott hozzá, attila pörgette forgatta, mint te, mondtam is apinak, ez biztos nagyon hiányzik siminek, mert tôlem ilyeneket nem kap, csak tôled.

Másrészt ma este nagyon megható volt, mikor megjött aja, simi azt hitte, hogy te vagy az, és rohant az ajtóhoz és közben úgy morgott, ahogy téged szokott üdvözölni csak. Amikor meglátta aját, elcsúszott  a döbbenettôl, hogy nem te vagy és 3-4 alkalommal ment az ajtóhoz és mutogatott rá...

Na most jó sokat írtam, fogadjunk, hogy a felére se emlékszel majd...

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://brekicsaladnapjaibrekinelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr882805963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Breki5678 2011.04.07. 14:12:46

Szia Mamóca,

most keltem fel. Voltam futni. Reggelire yoghurt. Nem híztam még szerintem. :-)
A tegnapi nap nem volt annyira érdekes. Reggel marketing volt + reklám. Hát kurva gyenge volt. Nem csak szerintem, hanem a többiek szerint is. Délután pedig pénzügy. A tanár nagyon a topon volt, de hát egy kurva szót sem értettem az egészből. Sem nyelvileg sem tematikailag.

Este pedig elkezdtünk dolgozni a csoportfeladaton. (tudod ahol nem az én esettanulmányomat választották ki) Az egyik csávó vadászrepülőgéppekkel trenírozza a pilótákat az Amreikai hadseregben. VAn 22 repülőjük és az ő nemzetközi stratégiájukat kell megcsinálni. Egy japánnal, egy Dubai csávóval, egy brazillal meg az amerikaival vgyok egy csoportban.

Más különleges nem történt. Ma megkapjuk a 360fokos értékelést és egy coach-csal fogjuk átbeszélni.

Szerintem ma ebéd környékén skypolhatunk, ha nem úsztok. 6-7 neked.

Nézz utána a dominikai köztársaságnak. lehet hogy oda fogunk utazni.

ppppp

pppppp
süti beállítások módosítása