HTML

3 hét beszámolója

Egy valakinek szól csak, semmi extra, a papa nélküli hétköznapokról és arról, hogy mennyire hiányzik ô nekünk és alig várjuk, hogy láûssk egymást és együtt folytassuk a kalandokat.

Friss topikok

  • Breki5678: Szia TubiMubi, itt vagyok a szállodai szobámban és netezgetek. Már kezdem unni a magányt. Délután... (2011.04.16. 04:35) péntek délután
  • Breki5678: Szia MAmóca, tartsál ki, már nem sok van hátra. Már a papa is nagyon magányos itt. A kaját már úg... (2011.04.13. 01:48) fáradtság
  • Breki5678: Szia Mama, semmi baj, előbb utóbb át kell ezen esnie. Mostmeg a papa sincsen. Hát nemcsodálom hog... (2011.04.12. 05:08) Saci és a gonoszok
  • Breki5678: Szia Mamóca, a mai napon reggel voltak csoportfoglalkozások, utána személyes értékelés. Ez most a... (2011.04.08. 05:12) csütörtök-semmi különös
  • Breki5678: Szia Mamóca, most keltem fel. Voltam futni. Reggelire yoghurt. Nem híztam még szerintem. :-) A te... (2011.04.07. 14:12) Attila parti

Linkblog

Archívum

diósdi buli

2011.04.01. 22:47 pimpik

 Amióta beszéltünk és tudom, hogy épségben földet értél, sokkal jobban vagyok.

Délután nagyon jókat játszottunk sacival (puzzle, zöldséges, mesék). Simon tök féltékeny volt, folyamatosan harapott engem is, meg sacit is, legalábbis próbált.

Aztán 6kor elindultunk diósdra. Jó volt kimozdulni, mindketten bedurmoltak, beálltam az udvarra, ott aludtak még 20 percet. Attilának nagyon tetszett a honda. Bazi sokan eljöttek, még bernadett is, a recis lány prsze tök rossz töltôt hozott, de barbitól kaptam egyet kölcsön. A ház még nagyo félkész állPOTBAN VAN, lépcsô, korlát nincs is még bent, csak az alsó szint van meg. Saci bekapcsolta magának az óriás led tv-n a minimaxot, evett egy frissen készült hamburgert, simi végig az ölemben, de nagyon nyugodt volt.

Délután a következôk láttán fogott el a gyomorszáj folytogatásos érzés itthon:

félig meghagyott menta tea az éjjeli szekrényen. Errôl eszembe jutott, hogy de szeretem, amikor forralod a vizet este a teához. Földön hagyott pizsid, ezt ott is fogom hagyni...

Breki, ugye olvasod ezt a blogot majd?

Puszi, jó éjt!

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://brekicsaladnapjaibrekinelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr832792378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Breki5678 2011.04.02. 10:52:54

Szia Mamóca,

kíváncsi vagyok a buli részleteire, azt majd mailben :-))

pizsamát tedd el, majd megyek és beebújok.

puszi-puszi
süti beállítások módosítása