HTML

3 hét beszámolója

Egy valakinek szól csak, semmi extra, a papa nélküli hétköznapokról és arról, hogy mennyire hiányzik ô nekünk és alig várjuk, hogy láûssk egymást és együtt folytassuk a kalandokat.

Friss topikok

  • Breki5678: Szia TubiMubi, itt vagyok a szállodai szobámban és netezgetek. Már kezdem unni a magányt. Délután... (2011.04.16. 04:35) péntek délután
  • Breki5678: Szia MAmóca, tartsál ki, már nem sok van hátra. Már a papa is nagyon magányos itt. A kaját már úg... (2011.04.13. 01:48) fáradtság
  • Breki5678: Szia Mama, semmi baj, előbb utóbb át kell ezen esnie. Mostmeg a papa sincsen. Hát nemcsodálom hog... (2011.04.12. 05:08) Saci és a gonoszok
  • Breki5678: Szia Mamóca, a mai napon reggel voltak csoportfoglalkozások, utána személyes értékelés. Ez most a... (2011.04.08. 05:12) csütörtök-semmi különös
  • Breki5678: Szia Mamóca, most keltem fel. Voltam futni. Reggelire yoghurt. Nem híztam még szerintem. :-) A te... (2011.04.07. 14:12) Attila parti

Linkblog

Archívum

fáradtság

2011.04.12. 18:28 pimpik

 Szia Szerelmem!

Hát most úgy érzem, nagyon ki vagyok merülve és fáradt vagyok. Biztos a hülye front is, meg hogy simivel ma egész nap úton voltunk. Rájöttem, hogy igazából fizikálisan fáradok ki nagyon a sok cipeléstôl, meg a visítástól.

A mai napunk a következô volt cipeléseket kiszámolom hozzá:

Reggel sacival egyszerre ébredt simi, pontosabban simi 7kor ébresztett minket. Saci tündér volt, rögtön kipattant az ágyból egy zokszó nélkül és ment simihez bohóckodni neki, meg játszani. Ilyenkor tök lelkiismeretfurdalásom van, hogy ô türelmesebb mint én...

Oviban simi megkapta saci fahéjas csigáját, mondanom se kell, hogy hazáig megette az egészet. (2cipelés)

Saci ma megint volt táncszínházban, nagyon élvezte és reggel kérdeztem tôle, hogy ki mellett akar ülni majd a buszon. Mondta, hogy tihi. Erre én mondtam, hogy lehet hogy a tihi majd egy fiú mellé akar, akivel jobban tud rosszalkodni. És szerinted ki mellett ült tényleg a buszon? Hát a tihi. Csodapók ez a saci.

Délelött ezerrel tízórai, pelus scerék, majd indulás krisztához. Olyan nagyot aludt az autóban, hogy beálltam az udvarra és még egy 45 percet ott is aludt. Kriszta nagyon kitett magáért, csak nekem egy tök fincsi sós palacsinában töltött cuccot csinált (tortilla szerûség).

Ki van borulva, hogy laci oda akarja költöztetni lackót, biztos benne, hogy arra rámegy a házasságuk, mert ô nem bírja ezt a csávót... megkaptuk a dvd lejátszót, hát jó pici és 1.5 órát bír, remélhetôleg lehet majd valahogy tölteni a gépen. (2 cipelés)

Krisztáéktól a 8kerbe mentem fotószervízbe. Kiderült, hogy a tápegysége is rossz, be se lehet kapcsolni, vagyis alaphangon 30.000 Ft, utána derül ki, hogy mi a baja, az még plusz lóvé, és a héten tutira nem lesz meg. Nem hagytam ott papa, bocsesz. (2 cipelés)

Innen mentem az ügyvédnôhöz. Nagyon szimpi, de kinézetre tökre szabados brigi. Kedves volt nagyon, intézi, és majd velem értekezik a fejleméynekrôl. (2 cipelés)

Ekkor még csak 3 óra volt, de hazajönni nem volt érdemes, ezért egyenesen mentünk az oviba. sacus éppen ébredt, teljesen kiborult, hogy korán jöttem érte, el is mentem, de békésen, nyugodtan mondtam neki, hogy semmi vész, ha akar menni még tornára, visszajövünk késôbb. A lépcsôn szaladt utánam, hogy mégis hazajön. Útközben hamar megbékélt, simi itt is lenyúlt egy szelet vajas kenyeret, bevágta az egészet. Saci az övét itthon ette meg. (2cipelés)

Zita még most itt van, ablakot is pucol, simi teljes extázisban.

Most nemrég mentünk emôke nénihez. (2 cipelés) Bedurmolt simi, lehet, hogy itthon hagyom zitával, ha indulok vissza sacusért nemsokára. Vacsi sóska lesz.

Aja ma se alszik itt, szerintem sacival megint összebújunk. Egyébként nem veszek észre rajta negatív változást, de a vendégbe kell majd aludnotok azonnal, ahogyan hazajöttünk amerikából.

mama tanfolyama mikor is kezdôdne londonban?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://brekicsaladnapjaibrekinelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr672820813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Breki5678 2011.04.13. 01:48:29

Szia MAmóca,

tartsál ki, már nem sok van hátra. Már a papa is nagyon magányos itt. A kaját már úgy meguntam, hogy nem is volt kedvem enni egyáltalán vacsorát. A pocakom is rossz. Ma este prezentálunk, meg holnap. Csütörtök bankett, aztán pénteken már megyek NewYorkba. Nagyon várom már a hétfőt. Ne izgulj minden rendbenlesz.

+ írd meg, hogy hová érkezel! melyik reptér (gondolom JFK), melyik terminal.

pppp
süti beállítások módosítása