HTML

3 hét beszámolója

Egy valakinek szól csak, semmi extra, a papa nélküli hétköznapokról és arról, hogy mennyire hiányzik ô nekünk és alig várjuk, hogy láûssk egymást és együtt folytassuk a kalandokat.

Friss topikok

  • Breki5678: Szia TubiMubi, itt vagyok a szállodai szobámban és netezgetek. Már kezdem unni a magányt. Délután... (2011.04.16. 04:35) péntek délután
  • Breki5678: Szia MAmóca, tartsál ki, már nem sok van hátra. Már a papa is nagyon magányos itt. A kaját már úg... (2011.04.13. 01:48) fáradtság
  • Breki5678: Szia Mama, semmi baj, előbb utóbb át kell ezen esnie. Mostmeg a papa sincsen. Hát nemcsodálom hog... (2011.04.12. 05:08) Saci és a gonoszok
  • Breki5678: Szia Mamóca, a mai napon reggel voltak csoportfoglalkozások, utána személyes értékelés. Ez most a... (2011.04.08. 05:12) csütörtök-semmi különös
  • Breki5678: Szia Mamóca, most keltem fel. Voltam futni. Reggelire yoghurt. Nem híztam még szerintem. :-) A te... (2011.04.07. 14:12) Attila parti

Linkblog

Archívum

kedd napközben

2011.04.05. 12:00 pimpik

 Drága Papuska!

Kimondhatatlanul örülök, hogy nagyon jól érzed magad, szerintem ez a pár hét 100 pszichológussal és welness hétvégével felér. Remélem, továbbra is így marad majd.

Elfelejtettem mondani, hogy kismárti egyfolytában nézte a karórámat, majd nem bírta és kölcsönkérte, hadd próbálja fel, mert iszonyatosan tetszik neki. Mondtam, hogy tôled van...

 Túl vagyunk a ronda viharos éjszakán, nem aludtam túl jól, simi is felsírt, de nem volt vészes, vissza altatta magát mindig, de én egyfolytában füleltem a hangokat. :-)) Sacuskám az tündérien átaludta az éjszakát. Ma reggel is nagyon jók voltunk, tartottam magam szigorúan a menetrendhez, simnnal már 6.45kor lent voltunk a nappaliban, kávéztunk, felöltöztünk. Sacinak 7.30kor vittem ágyba az actimelt és amíg én öltöztem, ô "ébredezett" simi társaságában. Gyönyörûen nyugodtan 7.45kor indultunk is az oviba.

Találkoztunk lucáékkal és oliékkal, olyan aranyosak, minden reggel megkérdezik, hogy te hogy vagy, én hogy bírom, sôt krizsó jövô szombatra meghívott minket magukhoz.

Ma a férje nagyon durcás volt, még a lucával is morcos volt, valószínüleg kiborította a szilvi, olivér mama pletyizett egy kicsit róluk... :-))) Semmi extra, csak hogy a szilvi nem csinál otthon semmit, de folyamatosan cseszteti a pasit, az anyóssal meg nagyon rosszban a férj.

Simi most durmol az ágyában, gyönyörû napsütés van.

Oviban simi kapott egy háztartási kekszet sacitól, joghurt volt hozzá a reggeli. Ebédre paradicsomos húsgombóc, krumplival.

Csütörtökre bejelentkeztem simivel ortopéd ultrahangra, a szokásos kötelezô, ha már tud járni. Kis ákosnál csak most fedezte fel kati néni a tornán, hogy nem tudja egyáltalán befelé hajlítani a bokáját, szegény gabi tök kiborult, higy az orotpédus nem vette észre kiskorában. Simi be tudja, lecsekkoltam este. :-))

Ébredés után megyünk  a mamutba attilának megvenni a tollat, vagy valami hasonló elegáns irattárcát, vagy pénztárcát. Utána meg mei meijel talizunk a szent istván parkban, aztán oviba megyünk. Onnan egyenesen emôke néni, majd haza és indulok taxival a pesti a színházba. Aja fog menni a saciért 7re.

ma már szerintem nem fogok jelentkezni, majd holnap. Apuddal is beszéltem tegnap este, abban maradtunk, hogy 1re megyünk hozzájuk holnap, az ünnepséget kihagyjuk. Kiváncsi vagyok, hogy utána tudunk-e menni úszni, biztonság kedvéért azért hívtam mónikát 4re, max lemondom majd, ha úgy látom. saci nem megy oviba.

reggel még hívott szilágyi kriszra, hogy kéne nekik egy nagyon jó ortopédus, mert lacink már teljesen ki van a dereka, most is otthon volt, hallottam, hogy a háttérbôl mondta, hoogy nem akar csak úgy az utcáról bemenni valahova. majd megkérdem anyut és intézem nekik.

Áronkát híívjam lóvé ügyben?

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://brekicsaladnapjaibrekinelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr242801404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Breki5678 2011.04.06. 04:48:04

Szia Mama,

most végzeztünk a csoportmunkával. Szépen mindenki visszavonult aludni. Jó volt a mai nap is Volt vívás. :-) jópofa volt, csakhát sokan voltunk egy csoportban, így aztán nem nagyon kerültünk sorra. De jó volt.

Utána vacsi + csoportfeladat. Mindenkinek kellett írni egy case study-t hogy milyen kihívások vannak a munkában és a cégben. Utána volt szavazás, hát nem az enyém nyert de azért közel állt hozzá. Utána viszon megválasztottak a csoport szóvivőjének, ááááááááááá azért azt hiszem ez egy kicsit több mint amit be kellett volna vállalnom. Egyébként minden ok, csak hiányiztok.

pppppppp
süti beállítások módosítása